חדש בקול חי: שטח שיווקי – מגזין שבועי

אתר קול חי No Comments on חדש בקול חי: שטח שיווקי – מגזין שבועי
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שטח שיווקי / ט"ז כסלו תשפ"ד – 29.11.23

מגיש: עפר גדנקן

עריכה: נורית אפלבויים

ראיונות מיוחדים עם: שמואל אטיאס, בעלים ומנכ"ל רשתות נתיב החסד וברכל טוב. יעקב ביבלה, מבעלי רשת אור החיים. דב מילר, בעלים ומנכ"ל רשת התקשורת הדרן | על פעילות קופות החולים במלחמה: אברהם קונסקי, מנהל מגזר חרדי בכללית. בן ציון פדר, מנהל מגזר חרדי במכבי. אפרים רוזנשטיין, מנהל מגזר חרדי בלאומית וחנוך דנציגר, מנהל מגזר חרדי מחוז דרום במאוחדת | כיצד נרתמו חברות המזון הגדולות במשק והבנקים לסייע למפונים – אסם נסטלה, שטראוס, בנק הפועלים | נתי לבקוביץ עם כל העדכונים ממשרדי הפרסום החרדיים | ופסח באגד עם החדשות הכי חמות ואטקרטיביות

 

האזינו לתוכנית המלאה>>>

 

הראיונות:

איך משפיעה המלחמה על רשתות המזון?
ראיון עם שמואל אטיאס – בעלי רשת נתיב החסד ברכל טוב

ימי המלחמה משפיעים על המשק כולו וגם על רשתות המזון. אנחנו זוכרים את הימים הראשונים, ימי הבהלה שהציבור פשט בהמוניו ורוקן את המדפים… אנחנו מתעניינים מה קורה היום ואיך מתמודדים ברשתות המזון עם המצב.
ראיון מיוחד עם שמואל אטיאס – בעלים ומנכ"ל של רשתות המזון הגדולות במגזר החרדי – נתיב החסד, ברכל טוב, שירה מרקט – מותג מעולה ועוד שמספר על ההשפעות של המלחמה, איך מפעילים סניפים באזורי הלחימה בדרום ובצפון, איך מגיב הציבור והאם בהלת הקניות נמשכת, וגם כמה מפתיע – סניפים חדשים שנפתחים ברשת.

מתרחבים גם במלחמה. שמואל אטיאס בעלי רשת נתיב החסד ברכל טוב

האזינו לראיון המלא עם שמואל אטיאס >>>

 

גם השנה: יריד ספרי החסידות מתקיים בבנייני האומה
ראיון עם יעקב ביבלה, מבעלי ספרי אור החיים

למי שחיכו לזה ותהו – האם גם השנה זה קורה – אז כן.
יריד ספרי החסידות הגדול בעולם מבית ספרי אור החיים וצמאה – פותח היום (רביעי) את שעריו ולמשך הימים הקרובים – במסגרת אירועי צמאה בבנייני האומה בירושלים – לרגל י"ט כסלו.
עד לימים האחרונים קיום האירועים, ובכללם היריד, היה בסימן שאלה, בעקבות המצב הביטחוני. אולם בסופו של דבר התקבלו האישורים שאפשרו את קיום האירוע השנתי.
מי שעומד בשנים האחרונות בראש המיזם הייחודי ומוציא לפועל את יריד ספרי החסידות – הוא יעקב ביבלה, מבעלי רשת ספרי אור החיים, שבראיון מיוחד ל'שטח שיווקי', מספר על המיזם הייחודי. על חשיבות קיום האירוע גם בימי מלחמה, על עוצמת החוויה של עשרות אלפי משתתפים ביריד, על החידושים והתוספות שהוכנסו השנה, על מבצעים מיוחדים ועל האפשרות לרכוש ספרים וליהנות מהמבצעים גם דרך האתר.

לא מוותרים. יעקב ביבלה מבעלי אור החיים

האזינו לראיון המלא עם יעקב ביבלה >>>

 

הציבור החרדי צורך מדיה דיגיטלית כשרה
ראיון עם דב מילר, בעלים ומנכ"ל של חברת הדרן

משתמשים בטוח. דב מילר בעלים ומנכ"ל הדרן

ימים של מלחמה, של מתח, של צורך בלהיות בקשר ולהתעדכן במה שקורה…
מי שמאפשרים לנו כבר הרבה שנים להשתמש במדיה בצורה מבוקרת, מסוננת ומפוקחת ולקבל בדיוק את מה שצריך הלקוח החרדי – ובכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר – היא חברת הדרן.
בהדרן יצאו בתקופה הזו במבצעים מיוחדים לציבור, עליהם מספר לנו בראיון מיוחד, הבעלים והמנכ"ל של הדרן – דב מילר.
מילר מדבר על גידול משמעותי בביקוש לטלפונים חכמים מוגנים בעקבות המלחמה והצורך להתעדכן, על הפעילות המיוחדת שלכם בימים הללו ועל המבצעים המיוחדים חנוכה מבית הדרן – ששומרים כל השנה על פך השמן הטהור…

האזינו לראיון המלא עם דב מילר >>>

 

מקבץ עדכונים

האזינו למקבץ העדכונים >>>

מטבע הדברים – החברות המסחריות מתאימות את הפעילות שלהן לימי המלחמה, בהטבות והיערכות מיוחדת – סקירה מיוחדת.

בנק הפועלים נרתם במגוון פעילויות לסייע לכלל הלקוחות בכל הארץ, בדגש על עסקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה.
הבנק הודיע על הקמת הלוואה חדשה ואטרקטיבית במיוחד לעסקים שחלה ירידה בפעילות העסקית שלהם כתוצאה מהמלחמה. ההלוואה ניתנת לעסקים העומדים בקריטריונים, בתנאים מיוחדים, הן בגובה הריבית והן בפריסת התשלומים ותחילת מועד הפרעון.
בנוסף בבנק הפועלים מציעים לעסקים אלו הלוואה של עד 250,000 שקלים לשלושה חודשים בלי ריבית ובלי עמלות.
מיזם ייחודי נוסף של בנק הפועלים, התקיים כאן בקול חי, לעידוד וחיזוק העסקים. במסגרת הפעילות מדי יום בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר, ניתנה, מטעם הפועלים, במה לבעלי עסק מהדרום ומרחבי הארץ, שסיפרו על הקשיים וההתמודדויות בזמן המלחמה.

נציגי קבוצת אסם נסטלה במפגש עם מתנדבי זקא

קבוצת אסם נסטלה מקימה קרן לתמיכה בתושבי שדרות בהיקף של מיליוני שקלים. הקרן תתמקד בחינוך טכנולוגי תעשייתי עבור התושבים ובשיתוף עיריית שדרות, במטרה לפתח את התעשיה ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר לתושבי העיר.
במסגרת פעילויות נוספות של הקבוצה לתמיכה ולחיזוק, נתרמו מאות אלפי מוצרי מזון לחלוקה באזורי הצפון והדרום.
בנוסף, שלחה קבוצת אסם נסטלה, מארזים מיוחדים למתנדבי זקא ובני משפחותיהם, כאות הוקרה והערכה למתנדבים.
לפני החלוקה התקיים מפגש בין הנהלת החברה לראשי זקא.

 

קבוצת שטראוס הודיעה על הקמתה של קרן תרומות לטובת חקלאי ומגדלי הירקות של אזור יישובי עוטף עזה. זאת בהיקף של מיליוני שקלים. הקרן מוקמת בשיתוף עם עמותת "לקט ישראל" והיא תפעל על מנת לסייע לחקלאים בשיקום ובחזרה לשגרה. השקת הקרן לוותה בקמפיין פרסומי נרחב.
אסנת גולן, סמנכ״לית מותג חברה וקיימות בקבוצת שטראוס מספרת: "עם פרוץ המלחמה, אנחנו בשטראוס פעלנו באופן מידי ולמעלה ממיליון מוצרים נתרמו ע"י שטראוס לקהלים וקהילות. מאות עובדים שלנו התנדבו באריזה ובחלוקה.
אבל במקביל חיפשנו דרך לסייע לשיקום ולתקומה של אזור הדרום. כחברת מזון ומשקאות שחלק גדול מהמזון שלה מתבססים על חקלאות ישראלית, בחרנו לתמוך ולסייע לחקלאים עם ההתמודדות הקשה שלהם והקמנו את קרן הסיוע".

הרב משה כהן מנכ"ל מנכ"ל חסדי נעמי

חסדי נעמי ארגון החסד הוותיק, מקיים פעילות מוגברת ומאומצת סביב השעון בעקבות ריבוי הפניות לסיוע, מצד משפחות רבות של מפונים בצפון ובדרום. זאת, בנוסף לפעילות השוטפת בכל ימות השנה ובדגש על מבצעי החורף הייחודיים.
בארגון מציינים לשבח את המתנדבים הרבים, הקבועים והחדשים שהצטרפו בעקבות המלחמה. הנה דברים שאומר לנו מנכ"ל חסדי נעמי – הרב משה כהן: "מאז מוצאי שמחת תורה חסדי נעמי הקימה מיד חמל בכל סניפי הארגון ולנגד עינינו שלושה פרוייקטים מרכזיים. הראשון זה לסייע בחלוקת מזון וביגוד לתושבי הדרום. השני, לחזק את חיילי צהל בחלוקת תווי קנייה והשלישי, לחבק לחזק ולנחם את המשפחות האבלות. חשוב לציין את מנהלי הסניפים שלנו שגם בקו האש בסניפים בדרום, לא סגרו את הסיפים והמשיכו בפעילות נהדרת למען תושבי האזור".
בנוסף יקיים ארגון חסדי נעמי את מסיבות חנוכה השנתיות לנערות המתנדבות, בבני ברק ובירושלים, בהן ייהנו המשתתפות מתוכנית אומנותית מרתקת, שירה, הפעלה ופרסים.
כרטיס הכניסה ייחודי ומקורי!!! לא ניתן לרכוש כרטיס והוא יינתן על כל הבאת חמישה מוצרי מזון על ידי המתנדבת.

 

 

העיקר הבריאות:

האזינו למקבץ הבריאות >>>

אי אפשר לפספס את הפעילות המוגברת של גופי הבריאות, ובראשם קופות החולים בתקופה הנוכחית. תוך ייזום פרוייקטים ייחודיים שונים…

 

מנהל המגזר החרדי בכללית אברהם קונסקי עם ילדי המפונים בדרום

כללית: שירותי בריאות כללית הגבירה פעילות בתקופה הזו ולצד מרפאות ייעודיות הנותנות מענה למפונים באזורים שונים בארץ, הפיקה חוברת פעילות מיוחדת לילדים ובני נוער – 'המשחקיה של חמודי'.
החוברת מכילה פעילויות מעשירות, תוכן מרתק ומגוון, שמתאים לקשת רחבה של ילדים, על מנת שיוכלו להפיג את המתח עם משחקים ויצירות.
החוברת מחולקת למספר קטגוריות של פעילות מגבשת למשפחות גדולות, פעילות לבעלי מוטיבציה, לשעות המנוחה, לבעלי דמיון מפותח ועוד, בשבעים עמודים גדושים.
מאחורי הפקת החוברת עומדת המחלקה החרדית בכללית.
מנהל המחלקה החרדית בכללית, אברהם קונסקי סיפר על הפעילות בימי המלחמה ואמר: "כל הצוות של כללית נרתם מהרגע הראשון, לסייע לנפגעים, למפונים מהדרום ומהצפון, זאת לצד הפעילות השוטפת לשמירה על בריאות המטופלים בכל הארץ גם בזמן החירום. נציגי הקהילות שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ בכל השנה, ובתקופה הזו מתגברים פעילות, קשובים לכל פנייה ונותנים מענה לפניות רבות לא שגרתיות".

יורדים לשטח. נציגי מכבי עם ח"כ פינדרוס במלון המפונים בים המלח

מכבי: עם תחילת פינוי משפחות מיישובי העוטף – פתחה מכבי מרפאות ייעודיות במקומות אליהם הגיעו המפונים, והנהלת מכבי עוקבת מקרוב אחרי פעילות כלל המרפאות ומקיימת סיורים בשטח.
מנהל המגזר החרדי במכבי, בן ציון פדר, ערך סיור מיוחד בבתי מלון בים המלח בהם שוהים מפונים. מנהל מגזרים במחוז דרום, אריה קליין וסגנית מנהלת תפעול במחוז אורלי קשת שמעו יחד עם פדר את המפונים ואת הצוות הרפואי שפועל במקום.
מנהל המגזר החרדי במכבי, בן ציון פדר מספר: "עובדי מכבי הינם סמל ודוגמה למסירות למען הקהילה. בכל מצב הם מעניקים את השירות הרפואי המקצועי במאור פנים. מכבי שירותי בריאות ממשיכה לקיים רציפות תפקודית בכל הארץ בהתאם להוראות ולמצב הביטחוני, כדי להגיש לכל החברים את סטנדרט הבריאות הגבוה בישראל".

בביתר עילית העבירה מכבי מבנים אשר שימשו את מערך בדיקות הקורונה בעבר, לטובת צרכי הבטחון וכיתת הכוננות של העיר. ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, הודה להנהלת מכבי ושיבח אותה על ההירתמות למען הקהילה.

מקורונה למלחמה. העמדות בביתר שנתרמו על ידי מכבי

בנוסף מפעילה מכבי 'קו הבריאות', בו ניתן לשמוע מענה לשאלות על פחדים וחרדות בקרב ילדים ונושאים נוספים, על ידי מומחי מכבי שירותי בריאות. את השאלות שהגיעו, הציגה מיכל צרפי מגוון תכנים מחזקים לכל המשפחה המתעדכנים כל הזמן. אתם מוזמנים להתקשר ולהחכים: 077-77-111-22

מאוחדת: מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן, סייר במרפאות במחוז דרום, פגש את הצוותים המסורים ושמע מהם על המחויבות הבלתי מתפשרת שלהם להמשיך להעניק שירות ללקוחות מאוחדת. זאת למרות הקשיים שמאפיינים את התקופה. לסיור נלוו בעלי תפקידים במאוחדת ובהם מנהל המגזר החרדי במחוז, חנוך דנציגר.
המנכ"ל שיבח את צוות מחוז דרום על המסירות ואמר שגם בתקופות הקשות ביותר, הייתה התייצבות מלאה של העובדים במרפאות.

לאומית: בלאומית שירותי בריאות – קיימו יום התרמת דם בבית שמש, במהלכו נתרמו למעלה מ-400 מנות דם, על ידי תושבי העיר ואישי ציבור. מנהל המגזר החרדי בלאומית, אפרים רוזנשטיין, שליווה את הפעילות מקרוב, הודה לאנשי הציבור ולתושבי בית שמש ואמר, כי הפעילות הזו, כמו פעילויות אחרות, נערכות כחלק מהמעורבות ההדדית ומהחיבור לקהילה של לאומית.

משרד הבריאות: השבוע פורסם, כי משרד הבריאות מפעיל בשיתוף עמותת בית חם והקואליציה הישראלית לטראומה – מרכז חוסן ייעודי לציבור החרדי.
המרכז מיועד למי שנכחו באירוע בטחוני, או מתנדבים בארגוני החסד וההצלה שסייעו באזורים שנפגעו ונתקלו במראות קשים. במרכז שמופעל על ידי אנשי מקצוע מתוך הציבור החרדי, יעניקו לפונים מענה רגשי ממוקד טראומה.
המספר של מרכז החוסן: כוכבית תשע חמש, אחת שמונה

מבזקים:

שס פומבדיתא – בשורה ללומדים:

בשבועות האחרונים התוודע הציבור ל-ש"ס פומבדיתא – פורמט ייחודי וחדשני של תלמוד בבלי עם ביאור מקיף וברור, שנותן יכולת לכל אדם ללמוד את הש"ס ולשלב אותו עם העבודה וחיי היום יום. מדובר בביאור גדול ומנוקד ועם המלצות מגדולי הדור. הפירוש מובא בצידי הדף, דבר שמקל על הלומד שלא צריך לדפדף כדי לחפש את הפירוש.
במכון ש"ס פומבדיתא אומרים לנו, שנרשמת התעניינות רבה והם מופתעים מההתלהבות והתגובות.
אוריאל פחימה יו"ר מכון ש"ס פומבדיתא: "זכינו להנגיש את הגמרא בביאור מנוקד, קליל, סימני שאלה, סימני קריאה, הכל קליט. על צורת הדף, לא צריך לדפדף, עם סיכומים שיעזרו לזיכרון. כל אחד יכול ללמוד שס היום".
פרטים נוספים על השס החדש, תוכלו לקבל ב-1-700-071-110

עיריית ירושלים מסבסדת קייטנות לחנוכה:
בשורה להורים הירושלמים לקראת חנוכה. עיריית ירושלים בשיתוף עמותת לביא, תפעיל קייטנת חנוכה חווייתית לילדי העיר שתיתן מענה הולם למסגרת חינוכית במהלך ימי החנוכה.
במסגרת הקייטנה שתערך בימי החנוכה בבתי הספר החרדיים, יתקיימו הפעלות ופעילויות חינוכיות שונות מיוחדות ומגוונות.
העלות עבור כל ימי הקייטנה עומדת על חמישים שקלים בלבד – דמי השתתפות סמליים.
ההרשמה בימים אלו, בטלפון: 02-375-00-12.

 

– מבט שיווקי –

מי ממשרדי הפרסום החרדיים התאים את הקמפיינים למלחמה, מי בחרו להמתין עד שיתבהרו העניינים, איך מתאימים קמפיין למגזר החרדי ואיזה מפרסם ממשלתי התעלם מהציבור החרדי? | איש הפרסום נתי לבקוביץ עם כל העדכונים מעולם הפרסום החרדי

האזינו לפינה >>>

 

– היו היו ימים –

האזינו לפינת הפרסומות הנוסטלגיות >>>

פינה שבועית שתלווה אותנו בעז"ה ותעניין את כולם, בוודאי את גילאי 35-40 ומעלה… אבל גם את הצעירים יותר…
בעולם המודרני של היום קל וזול הרבה יותר להפיק תשדירים מקצועיים, תוך זמן קצר. הכל בווטסאפ, במייל ועם מעט ציוד.
פעם זה היה הרבה יותר מסובך… אבל גם מאוד מעניין…
נשתדל בכל שבוע לנבור בארכיונים ולהביא לכם תשדירים בטעם של פעם…
השבוע בחרנו להשמיע לכם תשדירים של אולמות שמחה, שהיו מאוד פעילים בעבר ובכל בית חרדי ידעו לזמזם את התשדירים שלהם. נשמיע ואני בטוח שאתם תזהו על מה מדובר…
התשדיר הראשון – הדר דימול
התשדיר השני – היכל שלמה
ואולם נוסף שפעם היה ה-אולם החרדי והיום על שטחו משתרע מגדל רב קומות של הכשרת היישוב – הוא התשדיר הבא… – קינג דיוויד

 

– חדש על המדף –

עם פסח באגד:

האזינו לחדש על המדף >>>

בכל שבוע פסח באגד יביא לנו את העדכונים החמים, המבצעים, המוצרים החדשים על המדף וכל מה שמעניין ורלוונטי כמעט לכל אחד מאתנו.

אפיקי מים – נועם 2: החורף כבר כאן… השתייה החמה הופכת לחלק מהיומיום שלנו יותר מתמיד – ובחברת אפיקים – המשווקת של ברי המים – נועם 1 ונועם 2 – מציעים לכם במיוחד לימי החורף, להתחדש במיניבר, שיתן לכם מים חמים וקרים בכל ימות השבוע, כולל במצב הפעלה למהדרין בשבת.
אמיתי שמואל – מנהל השיווק של נועם, מודיע שיפנק את המאזינים שלנו בהטבה מיוחדת…
לקבלת ההטבה חייגו ל-כוכבית 2026

גולדיס: ליד כוס תה חם צריך מאפה מעניין…
בגולדיס, מעדניית הגורמה של האוכל המוכן, מזמינים את המאזינים שלנו ליהנות מקולקציית סופגניות מדליקה שכוללת מגוון סופגניות פרווה פרימיום או בשרי, וכן מארזי עשה זאת בעצמך, מגשי אירוח עשירים המותאמים לימי החנוכה, שוקולדים של חנוכה ועוד. בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

ג'אסט מיט: הלכנו ישר לקינוח… לסופגניות… ועכשיו נעבור למנה עיקרית…
מסעדת הבשרים ג'אסט מיט במגדלי בסר בבני ברק בכשרות הרב לנדאו, מציעה חוויית אוכל מיוחדת עם הטעמים הטובים ביותר שלא תשכחו.
ערן שם טוב, מנכ"ל רשת ג'אסט מיט, מחכה לכם עם מגוון של מטעמים מיוחדים.

דייסון: שואב אבק של דייסון, הוא שואב בעל מערכת סינון מתקדמת הלוכדת 99.99% מהחלקיקים עד גודל של 0.1 מיקרון. חיישן מציג על גבי צג דיגיטלי את מספר החלקיקים שנאספו למיכל, כהוכחה מדעית לניקוי יסודי. עוצמת שאיבה של AW 280 ועד 70 דקות זמן עבודה.

מרכז אילן: מרכז איל"ן מציע מגוון קורסים ומסלולי העשרה מקצועיים אשר מאפשרים להגדיל הכנסות מבלי לעזוב את מסגרת הכולל ועכשיו במימון לאברכים עד 70 % הנחה ע" קרן רבותינו בארץ הקודש.

סלון גאולה: החנות הוותיקה והידועה בירושלים – סלון גאולה, עם מבצעים מיוחדים לקראת ימי החנוכה. מיקסר בוש 1000 וואט ב-1099 בלבד, כולל נפת קמח בד"ץ העדה החרדית ו-10 שנות אחריות יבואן רשמי.
רמי, הבעלים של החנות מזמין אתכם ליהנות מהמבצעים מיוחדים.

עינית: ברשת עינית מציעים לכם לנצל את הימים שנותרו למימוש הזכאות השנתית ומימוש הטבות קופות החולים, אשר חלקן מסתיימות בסוף השנה האזרחית ולהגיע עם בני המשפחה לבדיקת ראייה ומימוש ההטבות, בכפוף לתנאי הזכאות המשתנים בין הקופות.

מעולה: ונסיים עם טעם טוב ומתוק בפה…
מעולה – מותג העל המוביל במגזר החרדי, משיק מגוון מוצרים חדשים לקראת חנוכה – כשגולת הכותרת לקראת ימי החנוכה – שני ממתקי ג'לי חדשים – חנוכיית ג'לי וסביבון ג'לי, זאת בנוסף למגוון נרחב של ממתקי מעולה בכשרות בדץ העדה החרדית ומוצרים נוספים – שיהיו ממש מעולים עבורכם למסיבות חנוכה ולכל ימות השנה.
את מוצרי מעולה תוכלו להשיג ברשתות נתיב החסד, ברכל טוב, שירה מרקט וברשתות השיווק המובחרות.



0 תגובות